Rolls-Royce yenilənmiş logo və marka üslubunu elan etməyə hazırlaşır.
İndi Rolls-Royce özünü sadəcə bir avtomobil istehsalçısı deyil, “lüks ev” hesab etməyə üstünlük verir. Mətbuata verilən açıqlamasına görə, son bir neçə il ərzində şirkətin müştərilərinin orta yaş həddi 43-ə düşdüyündən, yeni korporativ üslub daha gənc auditoriyanı cəlb etmək üçün lazım idi. Loqoda xüsusi dəyişiklik olmayıb, çərçivə və adı silinib, yalnız hərflər saxlanılıb.
Yeni körparativ üslubu Marina Wheelerin rəhbərlik etdiyi məşhur qrafik dizayn studiyası olan Pentagram hazırlayıb.Studiya Rolls-Royce-un əsas rəmzi sayılan Spirit of Ecstasy emblemini markasının əsas loqosu halına gətirsədə, markanın tarixinə bir nod olaraq tanınan double-R monogramını qorudu.