PepsiCo şirkəti “Чудо” markası üçün rebrendnq elədi.
Yeni loqoya ürək simvolu eləcə də populyar sloqan “Sevimli möcüzəm” əlavə olundu.
Markanın Vizual konsepti Şirkətin reklam tərəfdaşı Uprise reklam agentliyi və PepsiCO dizayn mərkəzi tərəfindən hazırlandı.
Kreativ direktorun fikrincə, “Möcüzə” özü özlüyündə vacib bir missiya üzərinə götürür – ailə üzvlərini birləşdirib dadlı ailə anlarını yaşadır. Buna görə, markanın yeni dizaynın loqosu bir sevgi simvolu olan ürək və hamıya tanış olan “Sevimli möcüzəm” şüarı ilə meydana çıxdı.
Aparılan sorğulara görə markanın yeni görkəmi əvvəlkindən daha çox bəyənilir